SEO – méně známé metody
SEO – méně známé metody
Jak již bylo řečeno, i ve světě optimalizací pro vyhledávače existují klišé, zaběhnuté postupy a tradiční přístup. Ale, jsou zde i metody, se kterými se tak často nesetkáte, ale přesto jsou velmi efektivní, a pozici vašeho webu ve výsledcích vyhledávání mohou výrazně zlepšit. O jaké se tedy konkrétně jedná?
· Optimalizace pro mobily
· Titulek
· Relevantní prolinkování
Optimalizace pro mobily
Globální trend je dnes takový, že se stále více uživatelů přesouvá z počítačů na chytré telefony. To znamená, že je zde velmi vysoká šance, že do svých online aktivit, které provozují na svém chytrém telefonu, zařadí i návštěvu vašeho webu. A nic neodradí potenciálního zákazníka víc, než špatně optimalizovaný web, kde není text na mobilu čitelný, nefunguje zoom, či jiná funkce nezbytná pro správné ovládání. Tohle všechno vědí i tvůrci algoritmů, podle kterých se řídí vyhledávače. Takže, pokud se nechcete smířit s horším umístěním ve výsledcích, svou další investici do vašeho webu zaměřte právě na responzivní design, a další úlitby uživatelům chytrých telefonů.
Titulek
Obsah titulku je pro vyhledávače klíčový. V HTML kódu se s ním operuje pod značkou „
Relevantní prolinkování
Velmi častou praktikou, která se doporučuje, je registrace vašeho webu do co nejvíce internetových katalogů, které tak poskytují zpětné odkazy na vaši doménu. Dnešní vyhledávače se ale již naučily tuto taktiku rozpoznat, a proto vzrůstá role tzv. relevantního prolinkování. Pokud na svůj web chcete upozornit vyhledávač, bude záležet na tom, jaký web na vaši doménu odkazuje, a na jaké weby odkazujete vy. Dbejte na to, aby se v obou případech jednalo o weby seriózní. Měly by mít zajímavý obsah, a dobře se umísťovat ve výsledcích vyhledávání. Jinak je můžeme označit jako tzv. „autoritní weby“.